لطفا کمکم کنید....
theme designer :

x-themes.blogfa.com



‏(‏‏(بعد از تو دیگه مرد نیستم اگه بخندم‏)‏‏)‏

سلام

 یه سلام خاص به همه اونایی که تو این چند روزی که نبودم به وبم اومدن و نظر دادن

شرمنده که چند وقت نبودم

الانم نیومدم که برگردم.اومدم درخواست کمک کنم

راسیتش دنبال نویسنده میگردم که بهم کمک کنه تو آپ کردن وبم.آخه خودم هر روز از ساعت 8 صبح تا 9 شب سر کار و دانشگاهم و بعدشم خسته ام و نمیرسم بیام آپ کنم

به همین دلیل از شما دوستای عزیزم میخوام تا آخر اسفند ماه کمکم کنید و هر کدومتون مایل بودید بیایید و برام بنویسید و مطلب جدید بذارین تو وبم

پس هر کس خواست بهم بگه تا براش پروفایل درست کنم و بشه یکی از نویسنده های وبم

دوسای عزیزم من فقط و فقط نویسنده میخوام و هرکس خواست میتونه بیاد

پس لطفا کمکم کنید

ممنون

مدیر وبلاگ: مهران



نظرات شما عزیزان:

alone girl
ساعت19:23---9 اسفند 1391
سلام .
وبلاگ قشنگی داری ...
خوشحال میشم به وبلاگ منم سر بزنی ...
اگه با تبادل لینک موافق بودی بهم بگو...
ممنونم


ناشناس
ساعت1:34---9 اسفند 1391
man mikham shoma ra be site khodam davat konam bia montazeram

sia
ساعت17:35---5 اسفند 1391
هر بار که می خواهم به سمـتـت بیایم یادم می افتد

”دلـتـنـگی”

هرگز بهانه خوبی برای تکرار یک اشتباه نیست….!





مرجان
ساعت1:13---4 اسفند 1391
سلام.خوبی؟
من آدرس وبم رو عوض کردم.
قبلا elme_roz بود.
بهم حتما سر بزن.
پست ثابتم رو هم بخون.
مرسی.
بای


کلاغ چوخون
ساعت0:10---2 اسفند 1391
سلام من حاضرم کمک کنم خبرم کن

کلاغ چوخون
ساعت0:07---2 اسفند 1391
با عرض سلام و خسته نباشید.خدمت شما دوست عزیز .

وبلاگ واقعا جالبی دارین.

بنده علی زارعی هستم و وبلاگی رو ساختم به اسم کلاغ چوخون

‏ تا به مرور زمان پرده از راز های مخوف بشاگرد بردارم.

شاید بارها اسم بشاگرد به گوشت خورده باشه سرزمینی که قبل از انقلاب در فقر و خرافات زندگی میکردند.

مرحوم حاج عبدالله والی به دستور امام آمد و بشاگرد را در اوایل انقلاب کشف کرد و به این مردم خدمت کرد.

شهید مرتضی آوینی با مستند های گمشده ی دیار فراموشی که در همان زمان از شبکه یک پخش میشد.

خواست تا بشاگرد را به جهانیان معرفی کند.

و موسسه جهادی تهران هم با نوشتن کتاب هایی همچون تا خمینی شهر به معرفی این خطه پرداخته است.

و حالا من هم میخوام بشاگرد رو در دنیای مجازی به مردم معرفی کنم.

از خرفاتها و غذاهایشان و سرگرمی هایشان و غار نشینی هایشان و ارتباط های عجیب و غریب با اجنه و ارواحشان و راهزن ها طبقه های اجتماعی و سایر مسایل مربوطه بپردازم لطفا در این کار با نظراتتان ما را همراهی کنین. و در این کار خیر با ما شریک باشید.

در ضمن چوخون هم یکی از روستاهای بشاگرد است. ممنون.


گروه کرکره خنده
ساعت23:37---1 اسفند 1391
من بازم سر زدما
نمیاییییییییییییی!!!!


majid
ساعت3:31---1 اسفند 1391
گرامي درود مرا پذيرا باش ,,


اين که او چه کسي بود مهم نيست

آن مهم است که چه کارهايي براي ايران کرد

-------------------------------------------------
بسيار نادانيست اگر او را کوچک يا شاه دانست


منتظرتم..


الناز
ساعت23:26---29 بهمن 1391
سلام مثل اینکه کمکتون زیاده ؛ من میخواستم کمکتون کنم اما انگار نیاز ندارید دوستاتون زیادن ؛ موفق باشین

mahsa
ساعت10:30---28 بهمن 1391
باور ڪــُــنید اِتِفاقِ مُهِمے نَیــُـفتـــاده

فــَــقــَـط بــَــندِ دِل دُختَرَڪـــے پاره شُده مِثلِ تَسبیح

مَـטּ خــُـودَم چِشم دوختـہ اَم بـہ اُمیدِ وقوعِ یِڪ اِتِفاق

ڪـہ اِتِفاقا رُخ نِمے دَهد...!

آپم
.
.
.
آپم


گروه کرکره خنده
ساعت16:43---25 بهمن 1391
سلام
وبلاگ خوبی داری
موفق باشی
خوشحال میشم به منم سر بزنی ونظرتو بگی
راستی با تبادل هم موافقم
دوسداشتی لینکم کن و بعد سری خبر بده تا با سرعت نور لینک بشی
ممنووووون
منتظرما


Zahra
ساعت19:45---24 بهمن 1391
... سلام دوست عزیز
وب خیلی زیبا وجالبی داری بهت تبریک میگم
منم تازگیایه وب مخصوص خاطراتم درست کردم
خوشحال میشم بهم سربزنی ونظرتوبگی وازهمه مهمتر اگه مارو قابل دونستین لینک کنین
.بازم بهت سرمیزنم خوش وموفق باشی.منتظرحضورگرمت هستم.
www.Shabhayeporkhatereh..loxblog.comآدرس


pim pom
ساعت22:25---23 بهمن 1391
salam agha mehran web zibaee dari be web manam sar bezan

sia
ساعت0:39---22 بهمن 1391
پسر حالم خیلی بده احتمالا امشب سکته رو میزنم
حالم خیلی خرابه
کاش...


فاطیما
ساعت21:57---21 بهمن 1391
سلام اقا مهران من یک روز جدر میون میام . اگه بخوای میتونم کمکت کنم.

narges
ساعت14:11---21 بهمن 1391
salam pas inja webe agha mehrane na maryam? ok dadash mehran man hazeram komaket konam vasat matlab bezaram dust dashti khabaram kon

لیلی و مجنون
ساعت21:58---20 بهمن 1391

اگر میشد

برایت می نوشتم لحظه هایم را،

صدایم را،

سکوتم را

اگر میشد برای

دیدنت

دل دل نمیکردم

اگر میشد که افسار دلم را

ول نمیکردم


تو هم حرفی بزن چیزی بگو هرچند تکراری


بگو...آیا هنوزم دوستم داری؟!؟!؟!؟!؟!


.......


مازیار
ساعت9:31---20 بهمن 1391
سلام مهران جان متاسفانه منم این روزا دیرگیر درس و یونی هستم وب خودم رو هم گاهی وقتا داداشم آپ میکنه.
اما با نظر رامین موافقم.


دختر کویر
ساعت20:55---19 بهمن 1391
به یاد داشته باشیم که همیشه
شانس های دیگری هم هستند
دوستی های دیگری هم هستند
عشق های دیگری هم هستند
نیروهای دیگری هم هستند
و افق های بهتری هم هستند
سلام...اپم ومنتظر حضورت دوست عزیز
سلام مهران جان...کمکی از دست من بر بیاد در خدمتم


♥...گل پسر...♥
ساعت20:19---19 بهمن 1391
رو چشمم...
روزی 2 تا اپ کافیه؟


مهسا
ساعت19:53---19 بهمن 1391
سلام من تازه با وب شمااشنا شدم در خصوص کمکی که خواستی من میتونم کمکت کنم اگه مایل بودی تو وبلاگم خبرم کن

azi
ساعت19:50---19 بهمن 1391
salam mehrani
chetori ya na?
ishala moafagh bashi
yki biad webe manam up kone
fadahat
_____
eltemas doa


cold love
ساعت16:38---19 بهمن 1391
salam khoobi?age deghat karde bashi man dir be dir miam khodamam nemitoonam darsam sangine vaghean mazerat mikham age mishod koma mikardam

fatemeh
ساعت14:11---19 بهمن 1391
سلام شرمنده منم نمیتونم دانشگاه میرم

sia
ساعت11:58---19 بهمن 1391
ما رو باش که میخواستیم وبمون رو بدیم دست کی
تازه باید ازین به بعد بیای برا منم آپ کنی


☁.¸¸.•☂مریم☁
ساعت11:17---19 بهمن 1391
سلام مهران.رو من میتونی حساب کنی،تا اسفند میتونم کمکت کنم

Zahra
ساعت8:40---19 بهمن 1391
... سلام دوست عزیز
وب خیلی زیبا وجالبی داری بهت تبریک میگم
منم تازگیایه وب مخصوص خاطراتم درست کردم
خوشحال میشم بهم سربزنی ونظرتوبگی وازهمه مهمتر اگه مارو قابل دونستین لینک کنین
.بازم بهت سرمیزنم خوش وموفق باشی.منتظرحضورگرمت هستم.
www.Shabhayeporkhatereh..loxblog.comآدرس


رامین
ساعت2:04---19 بهمن 1391
سلام مهران جان

خیلی دوست داشتم بهت کمک کنم ولی منم مشکل مشابهی دارم

میبینی که الان تونستم آپ کنم

ولی یه پیشنهاد دارم

چنتا مطلب انتخاب کن و زمان بندیش کن تا در روزای مختلف نشونش بده

مرسی از حضور زیبات

بدرودپاسخ:ممنون رفیق


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






†ɢα'§ : <-TagName->
19 / 11 / 1386برچسب:, 1 AM |- mehran -|


ϰ-†нêmê§